Två veckor kvar!




Om exakt två veckor åker Micke och jag till Vietnam, längtar! Kinas nationaldag firas i början av oktober och vi har några dagar ledigt. Perfekt tillfälle för nio semesterdagar i det avlånga landet sydväst om Shanghai. Vi har planerat en varierad resa som tar oss från söder till norr och ger oss storstad, beach och en upplevelse till havs. Jag håller tummarna för att det ska tillfredställa två numera ganska kräsna resenärer. Mest ser jag fram emot att bara få uppleva landet, folket och atmosfären. Har även höga förväntningar på ett inbokat hotell i Hanoi som stoltserat med lysande recensioner. Jag har hört en hel del historier om oärliga vietmeneser, bland annat från min älskade bror Jacob och hoppas på att jag missar dem.

 

 

 

Har du varit i Vietnam, tips?

 

 

 

Kärlek

Sara



Kommentarer
Postat av: Anna

inte varit där men hoppas ni får härliga dagar!

2010-09-16 @ 22:29:14
URL: http://annaibyen.blogspot.com/
Postat av: sara ♥

Tack Anna!

2010-09-17 @ 03:31:03
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0