Harmonisk höst





I höst stannar jag hemma. Japp, tråkmåns är jag i höst. Året som gått har bjudit på en överdos av restaurangbesök, barbesök och bubbliga utekvällar. Jag tänkte använda hösten för att skapa lite balans. Jag tänker leta recept och baka bröd. Laga mat och sippa på ett glas rött. Sedan kommer jag se till att fixa och dona lite mer i lägenheten på 21a våningen. Jag kommer ge mig av på små turer och söka efter natur men ytterst sällan kommer jag kleta på extra läppglans och ta mig ut i partydjungeln.

 

 

Ni får hänga med. Hänga med hem till mig istället för ut i Shanghais vimmel. Hoppas det känns ok, bloggen går lixom dit där jag går. Men utan Shanghai blir bloggen så klart inte. Jag lever ju fortfarande mitt lifeinshanghai!

 

 

OK?

 

 

 

Kärlek

Sara



Kommentarer
Postat av: Anna

Låter spännande att få se den andra delen av ditt liv också. Skriv på!

2010-09-03 @ 17:35:17
URL: http://annaibyen.blogspot.com/
Postat av: Freedomtravel

Vi hänger med dit du går ;) Shanghai är faktiskt ett av de ställen i världen som jag är lite mer sugen på. Jag menar, jag är jämt sugen på att resa, typ överallt, men Shanghai har jag varit riktigt sugen på ett tag nu...

2010-09-03 @ 17:46:25
URL: http://www.freedomtravel.se
Postat av: sara

Skönt att höra att ni är med på noterna! Freedomtravel, får du chansen så åk :-)

2010-09-05 @ 12:41:01
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0