Typ så här

Tack för er input igår, snart kör vi hårt på hemma hos Sara :-). Typ så här vill jag ha det. Ljust, lätt med inslag av Asien. Speciellt förtjust är jag i de fina buddah-satyerna. När man inte kan bestämma sig lixom. Bilder från Sköna hem.

 

 

 

Hej söta ni! Så var det dax för helg igen, härligt! Helger är bättre än arbetsdagar, ialla fall i mitt liv.

 

 

Jag är ensam hemma hela helgen, kärleken är på jobbresa till Ryssland och kommer inte hem förrän på tisdag. Han ska gå på shoppingcenter 5 dagar i sträck, studiebesök även kallat. Enligt honom inspekterar de bygget, flödet av människor och annat matnyttigt. Jag kan inte låta bli att undra om det är möjligt att göra studiebesök på några av världens största shoppingcenter utan att i alla fall fönstershoppa?! Vad säger du?! Själv har jag köpstopp i oktober, på kläder alltså. För att jämna ut att vi var på 10 dagars semester i början av månaden. Däremot får jag handla ramar till vardagsrummet (har ett litet projekt på g som jag hoppas att du får ta del av snart). Jag får även köpa drinkar imorgonkväll.

 

 

godingar, nu ska jag gosa ner mig med ett glas rött, en bok och cd-skivan jag fick av mamma i födelsedagspresent. Happy Friday!

 

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0