TGIF

Jag har slutat att göra saker jag inte är sugen på.  Ikväll till exempel längtar jag mest efter ett skönt pass i gymmet. Så trots att alla vänner och Micke ska festa loss ordentligt stannar jag hemma. När jag var yngre var jag rädd för att upplevas som tråkig, nu gör jag som jag vill :-).

 

 

 

 

Åh, så var det äntligen fredag igen, mys! Det har varit en trött fredag för min del, jag var på en alldeles för trevlig middag i går och kom i säng lite för sent. Så, det blev ingen yoga imorse :-). Tror dock att gårdagens middag gjorde mer underverk för själen än vad lite morgonyoga gjort, det gäller att prioritera. På tal om prioritering så väljer jag ikväll bort middag med partysugna vänner och kör ett hårt pass i gymmet istället. Just ikväll är jag faktiskt mest sugen på ett svettigt backpass. Kanske möter jag upp gänget på en drink lite senare, det är svensk afterwork ikväll och "alla" kommer vara där. Kanske kryper jag upp i soffan med en film istället. Jag får se hur det känns efter träningen.

 

 

 

Ska jag vara helt ärlig är jag faktiskt inte så förtjust i barmingel events. Jag tycker alltid att det slutar med att jag står ömma fötter och en sönderskriken hals för att inse att jag bara snackat (läs skrikigt) med mina gamla vänner. Nä, jag är mycket mer för middagar. Middagar där man råkar få i sig några glas rödvin för mycket, går igenom alla livets stora funderingar i normal samtalston och till slut hittar sig själv rockandes på ett dansgolv.  

 


Vad säger du, barmingel eller middag? 

 


 

Kärlek

Sara



Kommentarer
Postat av: Malin W-H

Hej vännen!

Håller absolut med dig. Middagar med vänner!

Längtar tills jag kan ha er på middag igen :-)

kramen

2010-10-29 @ 16:47:45
Postat av: Caroline Dahl

Jag håller med! Middagar slår barmingel med hästlängder! Man slipper stå upp (vilket är jobbigt) och man slipper skrika (vilket är ännu jobbigare). Får göra om gårdagens trevliga middag snart igen! :) Kram

2010-10-29 @ 19:39:42
Postat av: fnulan

Klart jag inte kan sluta skriva... så knäpp är jag ;)



Njut av en skön lugn hemmakväll, och vad härligt att du bara gör saker du vill och VÅGAR SÄGA NEJ!!



Hejaheja

2010-10-29 @ 21:34:10
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/
Postat av: sara ♥



Hihi, verkar som att middagar is the shit! Hoppas att det inte dröjer allt för länge innan jag är på en middag tillsammans mer er nästa gång!

2010-11-01 @ 10:49:16
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0