Restips


Till dig som är på resande fot kan jag rekommendera denna ansiktscreme från Elizabeth Arden. Den kommer i små kapslar och är perfekt att ta med på flyget
.



God morgon vänner. Idag är jag trött ska jag tala om. Har sovit på en kinesisk säng, det vill säga på en stenhård säng. Utan madrass, typ. Jag har inte riktigt kunnat slappnan av på hela natten.


Tänkte mest titta in och ge ett litet tips för dig som är på resande fot. Jag fick en ansikts-creme på prov när jag förlängde mitt yogakort sist. Cremen är förvarad i små kapslar och eftersom varje kaspel bara rymmer några få ml så är det perfekt att ta med sig när man flyger. Jag måste erkänna att jag blev lite förvånad då innehållet i kapslarna är en olja, inte en creme. Det hade jag aldrig sett innan. Men olja eller inte olja, det är grymt skönt att smörja in ansiktet med den och för mig som lider av torr hud är den toppen.


Nu ska jag bege mig ner till hotellfrukosten, hoppas på en riktigt god omelett och lite färsk frukt. Det kan lika gärna vara så att hotellet bjuder på kineisk frukost (risgröt, ägg, "knyten" men köttfyllning) men håller tummarna för att så inte är fallet.



Happy tisdag!




Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Fru Björnsson

Mmmm härligt med hudkräm, men i den tropiska värme som är här på Sri Lanka så kan iallafall inte jag använda hudkräm, det känns som om den ligger som en kletig yta på huden.

Läskigt!



Kram från ön

2010-11-30 @ 07:15:47
URL: http://srilankainmyheart.blogg.se/
Postat av: Hanna

Torsdagslunch passar utmärkt!



förresten så hade jag en tanke om lite tjejmiddag på torsdag kväll efter jobbet, Carro och Johanna också. Vad tror du om det? Årsdag och allt, du kanske har andra planer även utan Micke, jag är ju lite sent ute i min plan (min mandarinlektion blev nämligen precis inställd.)

Kram

2010-11-30 @ 16:00:08
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se/
Postat av: sara ♥

Känner igen mig. på somrarna här vill jag inte heller ha massa krämer på mig, blir bara kletingt.



Hanna, ser fram emot tjejmiddag!

2010-12-02 @ 02:26:29
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0