Ny vana


Dagens morgon-latte. Fatet är just det fat som råkade följa med hem från Casa Pagoda igår.

 

 

 

Vänner, det går att lära gamla hundar att sitta. I alla fall så går det att få Sara att dricka kaffe på mornarna. Jag är vanligtvis ingen kaffe-drickare, jag tycker helt enkelt inte om kaffe. Det enda kaffe jag uppskattar är den sliska caramel-latten från Starbucks. Men så för någon morgon sedan så testade jag att göra en latte i vår nespresso-maskin, mest för att jag var sugen på en Starbuckslatte men vill hålla mig ifrån onödigt socker. Jag gillade den! Så hör och häpna, denna veckan har jag druckit en nespresso-latte tre mornar i rad.

 

 

Kärlek

Sara




Kommentarer
Postat av: Hanna

I en kopp från Spinn? :)



Morgonkaffet har blivit ett ännu större måste här an det var i Sverige. Kanske just för att det är svensk kaffe som gäller på morgonen!

2010-11-03 @ 15:19:34
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se/
Postat av: Malin

Råkade????? Fint var det i alla fall!

2010-11-03 @ 17:47:08
URL: http://fnulan.se
Postat av: sara ♥

Hanna, koppen är medtagen från Sverige. Men du har rätt, kunde varit från Spinn :-). hmm, har inte tänkt på att det kanske är min svenska ådra som tar över mer och mer och vill ha morgonkaffe.



malin, fniss!

2010-11-04 @ 03:17:41
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Malin W-H

Tre dagrar i rad? Ja, nu är du fast gumman!



hihi...

kram

2010-11-05 @ 08:01:12

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0