Min plats


Favvoritplatsen i lägeneheten på 21a våningen. Så snygg, så skön! Jag är 100% nöjd med detta köp. 




God morgon godingar! I Shanghai börjar det bli kallt, brr! Här finns ingenting som heter centralvärme utan man värmer/kyler med aircon. Vi har ännu inte slått på vår aircon i sovrummet och i morse kändes det vill jag lova. Tror faktiskt att jag tar vinterjackan i dag, för första gången i år. Jag var smart nog att lämna in den på kemtvätt för några veckor sedan så den har hängt i gardroben ett tag, redo för vinter.



Ikväll kommer Caroline och Chrille hem på oss på en enkel middag. De är nyss hemkomna från två veckor på Mauritius och har säkert massor kul att berätta. Igår samlade vi vuxenpoäng och förberedde maten. Även om vi inte ska bjuda på någon avancerad matkonst så är det svårt att hinna svänga ihop en dinner för fyra när man inte är hemma förrän tidigast halv sju. Så igår kväll stod vi och rörde i grytorna ihop.



Nu mina kära är det dax för mig att knäppa på vinterjackan och bege mig till jobbet. Håll utsikt här under dagen mina vänner, idag ska jag ju beskriva vad kärlek är...




Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Caroline Dahl

Vi ser mycket fram emot att komma hem till er på middag ikväll! Ska bli kul att få se er lägenhet i nyktert tillstånd. ;)



Kram och ses om en stund!

2010-11-17 @ 09:47:28
Postat av: Nicky

Hej Sara! :)



Wow vilken fåtölj,är det en Eames? Och vilken utsikt!!!! Lucky girl ;) :)



XX Nicky

Postat av: sara ♥

Så mysigt att ha er här Caoline!



Visst är det en eames Nicky. Love it! :-)

2010-11-18 @ 03:30:02
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: annelie berg

Oj vilken mysig hörna!

2010-11-18 @ 12:59:47
URL: http://annelieberg.se

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0