Kärlek

One Shanghai-morning. Typ klockan 7. Jag och min yoga.

 

 

 

Jag älskar min yoga. Den öppnar mig, får allt att flöda mycket friare. Och min rygg, min stackars rygg. Jag har stora tuttar (nej, inget silikon) och kraftig svank. Två stora no-no´s för en ryggrad. Yogan, den räddar mig.

 

 

Jag tycker du ska prova. Du behöver INTE vara vig. Du kommer att få en bra träning av det, men antagligen inte de första gångerna. Då ska du bara lära dig hur man gör. Jag tyckte yoga var urtrist de första gångerna jag gick. Nu kan jag inte leva utan den.

 

 

 

Nahmaste

Sara



Kommentarer
Postat av: annelie berg

Jag SKA prova yoga! Så fort jag hittar ett bra ställe där jag känner me bekväm.



Vilken underbar bild föresten!

2010-11-15 @ 19:33:34
URL: http://annelieberg.se
Postat av: sara ♥

Klart du ska prova :-). Men du har rätt, viktigt att det känns rätt!

2010-11-16 @ 03:20:13
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0