Höst-sol

I lördags var vi på 80-tals disco. Är väldigt nöjd med ögonskuggan måste jag säga. Ögonskuggan och håruppsättningen :-).

 

 


Måndag och solsken i Shanghai. Jag har förstått att ni njuter av snötäckta landskap i Skåne, i Shanghai känns vintern fortfarande ganska avlägsen. Här har löven precis börjat trilla av träden och i helgen satt vi på en uteservering och njöt av höstsolen. Då gillar man Shanghai lite extra, när uteserveringarna har öppet i november.

 

 

Precis som resten veckan så försvann även helgen i en rasande fart. Känns som att livet just nu går på snabbspolning. Hur gör man för att bromsa livet lite?! Till snabbspolningens försvar så hann vi i alla fall med en hel del. Brakfest på lördagen, adventsfika och filmkväll har varit några av helgens aktiviteter. Årets första lussebullar slank ner :-).

 

 

Nu sitter jag och funderar över kommande vecka. Jag en tre dagar lång utbildning framför mig och ska lära mig hur man skapar och genomför utbildningar för andra. Där med har ni också fått en liten hint om mitt hemliga jobbprojekt :-). Mer information än så får ni dock inte, än. Utöver det så verkar det bli en alldeles vanlig vecka med lite träning och en tjejmiddag. På lördag blir det stor-party igen. Det börjar bli för mycket party känner jag, det är egentligen inte "jag" att springa på stora fester varje helg. Men just på lördag innehåller kvällen både limosin-åk och 20 party-pinglor så har svårt att tacka nej :-). Men, innan dess har jag ju 5 vardagar att njuta av. Veckans mission blir att verkligen försöka njuta av dem, vardagarna.

 

 

 

Vi hörs vänner!

 

 

 

Kärlek

Sara



Kommentarer
Postat av: Nicky

Hej!



Hoppas att allt är bra med dig! :) 80-tals disco, vad roligt! :) Visste faktiskt inte att det kan bli kallt i Shanghai, trodde att det var ungefär som Thailand.



Ha det bra! Kram/Nicky

Postat av: annelie berg

Gillar outfiten och looken, snyggt och glatt! Och föresten, det kan aldrig bli för mycket av det goda :)

2010-11-22 @ 19:36:48
URL: http://annelieberg.se
Postat av: Nicky

Hej!



Hoppas att allt är bra med dig! :) 80-tals disco, vad roligt! :) Visste faktiskt inte att det kan bli kallt i Shanghai, trodde att det var ungefär som Thailand.



Ha det bra! Kram/Nicky

Postat av: sara ♥

Nicky, jo det bli kallt har. inte sno men ner mot nollan. i wish for thailandsklimat :-)



Annelie, hihi nej det kan man kanske inte.



kram



2010-11-23 @ 00:44:07
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Anna

Ingen snö i Kbh och uteserveringarna är kvar här med :)



Härlig bild!

2010-11-23 @ 09:09:03
URL: http://annaibyen.blogspot.com
Postat av: Anette

Snö...??? Snöblask, regn och rusk heter det i Skåne har du glömt?? Just nu är det riktigt äckligt väder.

Kram på dig.

2010-11-23 @ 10:49:28

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0