Festens tecken


Visst är det en häftig stad jag bor i!? Mitt emelland helgens alla fester hann vi med en riktigt lång prommis i det härliga höstvädret. Bland annat gick vi ner till floden. Galet cool utsikt.





Så är det söndagkväll igen och jag sitter åter igen uppkrypen i soffan. Känns om att vi har en stående söndags-dejt, soffan och jag :-).


Det har varit en helg i festens tecken. Både fredag och lördag kom vi inte i säng förrän efter tre och just nu känner jag verkligen av de bort-kalasade sömntimmarna, gäsp. I fredags var vi som varje uppmärksam läsare vet hemma hos Micke chef på dinner. En mycket trevlig sådan! Jag kan tala om för er att det inte alls verkar fy skam att på i ett villa-compund i Shanghai. Vilket hus! Vi funderar allvarligt på att producera tre barn fort som attan så att vår hus-budjet åker upp till en som har råd med en villa :-). 


Igår var vi på hej-då kalas med gänget. Både Ellinor och Zuzanna är på väg att lämna Shanghai och igår firade vi av dem men middag, drinkar och partay. Återkommer med bilder när jag fått tag på några. För varje fest jag går på nu för tiden så blir det bara tydligare och tydligare att jag håller på att bli gammal... Jag njuter verkligen av mat och drinkar tillsammans med vänner men när vi närmar oss klubbarna tröttnar jag snabbt. Jag tycker inte att det e så kul att stå och skrika någon i örat längre. Jag kräver ett kick-ass dansgolv för att kunna ha kul. Ett kick ass dansgolv och en fylla. Igår hade jag varken eller. Grymt kul var det dock fram till det att festen gick på nattklubb!



Nu mina kära är det dax för mig att ringa min fina far och önska honom en fin fars-dag! Ha det fint och tack för att du tittar in här hos mig!






Kärlek
Sara



Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag håller med, festkvällarna är ofta roliga tills alla vill gå på klubb. Jag är mer en lounge människa. Goda drinkar, gott vin och skön musik som är pratvänlig med inte för slö!

Fast om det är ett tecken på att bli gammal eller bara en bra insikt, det vet jag inte :) Jag känner mig inte så hemskt gammal i alla fall, hehe!



2010-11-14 @ 13:49:45
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se/
Postat av: sara ♥

Hihi Hanna, helt rätt! Inte gammal, insikt!

2010-11-15 @ 10:04:00
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0