En helt vanlig måndag

Höstfint i lägenheten på 21a våningen. Något som jag verkligen älskar med Shanghai är de billiga snittblommorna. Vi har alltid en bukett i hallen med mina favoriter, liljor. Sedan tar jag in en bukett till som jag varierar efter humör, just nu mer höstliga blommor. Detta stilben pryder vårt matbord.

 

 

 

Hej Bloggen! I Shanghai har redan måndagskvällen gjort antåg och jag blickar ut över ett mörkt Shanghai. Nu för tiden blir det mörkt redan vid halv sex tiden. Däremot går solen fortfarande upp före min väckerklocka börjar ringa. Otroligt skönt, det är så mycket lättar att kravla sig upp ut sängen om solens strålar får lysa lite på en.

 

 

Jag kommer precis som vanligt att inleda veckan i gymmet. Sedan vankas matlagning och lite soffmys. En helt vanlig dag med andra ord, vardagen finns även i Shanghai. Veckan i övrigt verkar dock blir lite festligare än så. Det står både några trevliga middagar och en brakfest på schemat så jag kan nog lyckas hålla vardagen borta i alla fall lite. Jobbmässigt har jag många långa möten inplanerade som ska förbereda mig på kommande utmaningar. Kul, kul. Denna veckan har potential att bli riktigt bra!

 

 

Hur ser din kommande vecka ut?

 

 

 

 

Kärlek

Sara



Kommentarer
Postat av: Hanna

Så höstfint!

Jag går förbi de där blomsterstånden varje dag och tänker, imorgon ska jag köpa! Blir det så.. nej aldrig! Får nog bli ändring på det snart :)



7 månaders betänketid har jag nog aldrig lagt på nåt inköp, haha!

2010-11-08 @ 16:27:56
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se/
Postat av: annelie berg

Låter som en väldigt trevlig vecka :)



Här blir det en massa massa träning, lite lugn o ro för själen i mellanåt sen bär det vidare till Västerås för huspassning åt syster som semestrar i Miami! :)

2010-11-08 @ 17:01:15
URL: http://annelieberg.se
Postat av: Fnulan

Älsklingen och jag ska inte Ystad saltsjöbad och gosa i ett dygn...

2010-11-08 @ 17:13:25
URL: http://fnulan.se
Postat av: sara ♥

Hihi, kanske dax att komma till skott Hanna :-).

Annelie, låter som en härlig novembervecka!

Malin, om det är så att ni ksa till ystad saltsjöbad e grymt avis, älskar det stället!

2010-11-09 @ 02:38:01
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0