#15 - Mina drömmar


Sweet dreams...






Idag står det på listan att jag ska skriva om mina drömmar. Jag väljer att skriva om mina nattliga sådana. Jag tillhör de som kommer ihåg mina drömmar, i alla fall direkt när jag vaknar. Under dagen glömmer jag ofta bort dem, men så är det väl för de flesta?! Ibland händer det dock att drömmen följer med mig hela dagen, då sätter drömmen stämningen. Hihi, det har hänt både en och två gånger att jag har haft en liten gnagande irritation mot Micke en hel dag, bara för att han har gjort något dumt i en dröm. Inte riktigt rättvist.

 

 

Nästan alltid drömmer jag om de som jag har nära. Om Micke, mina syskon eller någon vän. Det är sällan det kommer nya personer till mina drömmar. Jag ser det som en gåva att jag får komma ihåg mina drömmar, jag tror nämligen att de kan sända ett budskap, hjälpa en att inse vad hjärnan jobbar med.

 

 

 

Sweet dreams!

Sara



Kommentarer
Postat av: annelie berg

Jag gillar din inställning, och jag tycker att man ska vara rädd om sina drömmar. Av egen erfarenhet så har jag fått lära mej att det oftast ligger någonting i det man drömmer!



Vad är det man brukar säga? Sluta aldrig drömma, sluta aldrig be, sluta aldrig hoppas, under kan ju ske!

2010-11-27 @ 17:30:43
URL: http://annelieberg.se
Postat av: Fnulan

Du har något att hämta i min blogg.....

2010-11-27 @ 19:19:29
URL: http://fnulan.se
Postat av: sara

Annelie, jag GILLAR dina kloka ord!



Fnulan, jag kikar in direkt!

2010-11-28 @ 14:11:41
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0