# 11 - Mina syskon

Mina tre syskon på besök hemma hos farmor. I jul ska jag se till att ta ett bra foto på oss alla fyra. Hittade inget sådant i bildarkivet.

 

 

 

Mina syskon Nina och Jacob, hjälp vad jag älskar dem! Vi är lixom av samma sort, vi skrattar åt samma saker, vi hör ihop mina syskon och jag. Nu för tiden, nu när vi är vuxna bråkar vi inte längre. Nu tycker vi bara om varandra, ställer upp, finns där, asgarvar. Mina syskon är mina nära vänner. De är de vänner jag vet alltid kommer finnas där, de kommer alltid att älska mig. Det känns väldigt tryggt med Nina och Jacob.

 

 

Jag har ett litet bonus-syskon också. Han heter Fabian, är 10 år och har samma pappa som jag. Till honom har jag en annan relation. Kärleken är lika stark men vi är inte vänner, ålders-skillnaden är för stor. Vi har inte vuxit upp ihop, jag flyttade ut när han flyttade in. Det ska bli spännande och se hur vår syskonrelationen blir när Fabian blir vuxen :-).

 

 

Jag saknar mina tre syskon, jag saknar dem något grymt!

 

 

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer
Postat av: Jacob

Älskar dig Sara!

2010-11-23 @ 15:52:53
Postat av: sara ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2010-11-24 @ 00:39:55
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0