# 07 - Min bästa vän

Jag har många fina vänner, hjärtevänner kallar jag dem. De som fått en alldeles speciell plats i mitt hjärta och som alltid kommer att ha kvar den platsen. Jag har faktiskt en hjärtevän som inte ville hänga med mig mer, hon "gjorde slut" med mig (aj). Men hon har kvar sin plats i mitt hjärta, ändå. Har man en gång fått en plats i hos mig så har jag svårt att ge den platsen till någon annan. Jag vill gärna tro att mitt hjärta är stort nog :-). Jag jobbar i alla fall på det. Min äldsta hjärtevän har funnits där sedan jag var två år. Vi är olika som få, bråkade under tonåren och hörs ärligt talat inte så ofta. Men när vi ses är allt som förr (19 december Charlotte, är det dax för den årliga julmiddagen).  Sådana vänner är guld värda för en som bor på andra sidan jorden. Min nyaste hjärtevän har jag träffat här i Shanghai.


 


Som sagt, jag har så många fina hjärtevänner. Men min bästa vän, min bästis. Den platsen har Micke.


 

 

 

 

Kärlek

Sara



Kommentarer
Postat av: Fnulan

Ja du hjärtat... mål och tips,, vi får nog slå våra kloka huvuden ihop tror jag. Man måste ju vara motiverad först och främst och verkligen bestämma sig. Suck,,



Kan du inte ha som mål att du ska ha gått ner 2 kg tills ni kommer hem?

2010-11-19 @ 11:33:35
URL: http://fnulan.se
Postat av: Sandra

Vilken spännande blogg du har. Kul att följa en vardag på en plats helt olik ens egen. Ser att du som jag gör "listan". Det är en utmaning!

Kram

2010-11-20 @ 12:00:32
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com/
Postat av: sara

Hmmm Fnulan. Det blir ett tufft mål men kanske inte helt fel. Kan nog vara ngt faktiskt! :-)



sandra,kul att du hittat till min blogg! Ja, visst är listan en utmaning! Men kul ändå!

2010-11-22 @ 02:20:45
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0