Vecka nr 2

Well, nu är utmaningsveckan vecka nr 2 färdig och avklarad. För att fräscha upp ert minne så är jag mitt uppe i en fyra veckors utmaning tillsammans med min goda vän Nina. Vi kör inte helt samma race men allt bra nära. För min del är dealen att i fyra veckor:



springa minst 3 mil i veckan
köra ett yogapass i veckan
no sugar
no alcohol.



Första veckan klarade jag mig med bravör! Denna veckan har det inte gått lika bra. Det är svårt att genomföra denna utmaning med feber och halsont... Så det blev inga 3 mil och ingen yoga. Däremot har jag inte druckit en droppe sprit (inte ens på valborg) och har nästan hållt mig borta från socker vilket är jobbigt som sjukling. Igår gav jag dock in för min sjuklingscraving och åt en glass, denna vecka är ju ändå körd... Suck. Jag får skjuta mina tre resternade veckor framåt tills jag kan träna igen. För klara min utmaning, det SKA jag!





Kärlek
Sara
 


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0