segis



Huangpi lu, my street!



Försökte göra min dag i bilder men dagen har inte varit mer spännande än så här... Mina nya shorts (från HM) på prommis runt kvarteret.





Oj oj oj, idag har jag inte gjort många knop. Jag hade planerat ett besök på Shanghai museum samt en lång löprunda men icke. Jag hade nämligen alldeles för trevligt i går och har betalat med en lång seg bakisdag. Det enda jag lyckats prestera är en liten eftermiddagsprommis samt invigning av årets första shortsköp. Lite irriterad blir jag på mig själv, jag tillhör sorten som väljer en fräsch söndag framför en dimmig kväll. Då och då glömmer jag dock bort att jag inte kan dricka vin som om det var saft...


Well även om denna söndag inte kommer att gå till världshistorien så är det min sista singeldag, imorgon kommer Micke tillbaka från Sverige, äntligen!






Kärlek
Sara






Kommentarer
Postat av: Malin

Tack sötaste! ABSOLUT ska du komma!!!! Jag hade blivit så glad ska du veta!!! Jag grillar ngt gott till dig och ska ta hand om dig när du kommer. Tänk på att du får gosa med Mira med ;)

2010-05-24 @ 22:28:48
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/
Postat av: sara ♥

its a dejt!

2010-05-26 @ 03:54:18
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0