Sovrum






Mmm, jag skulle inte tacka nej till några av dessa sovrum. Helt underbara! Då vi nyss flyttat går jag i ständiga inredningstankar. Bara denna vecka ska en matta och balkongbord inhandlas. Jag har klara visioner om hur jag vill ha det men det är inte helt lätt att gå från tanke till verkligehet, speciellt inte när jag måste kompromissa :-). Hemma hos oss är vi två som gillar att tycka och tänka till angående hemmets inredning. Kul och mysigt men även tidskrävande. Är inte helt överygad om att kompromiss alltid bli snyggast heller. Man borde kanske inreda var sitt rum?! Hur gör ni andra som är två?

 

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer
Postat av: Hanna

woa! Du får inte visa sånna bilder! Jag vill genast ta mitt pick och pack och flytta hem till sverige och köpa en gammal lägenhet och renovera i vitaste vitt!

Vi har för det mesta ganska samma tankar om stil jag och min kära, så det brukar vara ok att kompromissa bara lite.. men ibland blir jag tokig när jag inte får som jag vill (vilket inte händer såå ofta). Men var sitt rum kommer jag nog köra på när vi återvänder någon gång. För då kan jag verkligen få det på mitt sätt!



Husen förresten.. inte kan jag väl tro att vi bor på samma ställe? Vi bor i One park avenue i Jing An Area. Var bor ni?



2010-05-26 @ 14:38:31
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se/
Postat av: Lindah

Visst är det kul att inreda! Men jag har precis som du en inrednings-intresserad man, som tur är så har vi ganska lika smak, och behöver sällan kompromissa. Annars blir det oftast att han får igenom en grej, och jag en annan, eller så sätter vi oss ner och försöker hittat nått som båda gillar!

2010-05-26 @ 15:51:03
URL: http://www.lyxhustru-sydafrika.blogspot.com
Postat av: sara ♥

Kul att höra vad ni gör :-) vi börjar lära oss nu vad båda gillar så det brukar bli bra till slut :-) men som sagt, lite mer tidskrävande bara. hade vatt kul att se hur ni har det på era bloggar!

2010-05-27 @ 04:24:55
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilka underbara rum!!! Där hade man nog sovit jättegott!!

Svar på din fråga om före och efter. Nja precis som du skrev så är jag inte alls bekväm med det :( Kanske senare om jag hittar ngt förskräckligt kort.

Filmen var toppen! Dock inte så mkt SATC som man är van vid, den var mer vuxen på ngt sätt. Hoppas du får se den!!!!

2010-05-27 @ 06:26:40
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hihi, hemma hos oss är vi också ENORMT oense om inredning. vi har löst det med att inreda olika rum. Ett där han trivs och ett som jag ÄLSKAR ;) Lätt att se när man hälsar på hos oss också, då slipper jag bortförklara dom FULA detaljerna som han bidrar med. hihi. KRAM och tack för en superfin blogg!

2010-05-27 @ 16:44:38
URL: http://armyonmyself.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0