Minnen från förr


Det går att spara parfymer i 10 år... Denna flaskan inhandlade jag i gymnasiet (ja det är sant) och idag tog jag ett testsprut för att se om den fortfarande var användbar. "Vad gott du luktar" blev resultatet.




Mina coola öronhängen, inköpta i en liten butik på Xinle lu har flyttat från sin hållare till mina öron kvällen i ära. Får se hur länge dem håller, jag har nikelallergi.... 





Redo för Shanghai och Sahara Hotnights!





Just nu gör vi oss redo för Shanghai by night. Det blir först en liten drink hemma hos oss (vi vill ju visa vår nya underbara lya) sedan bär det av mot ngn av restaurangerna i vårt nya område Xintiandie. Xintiandie är ett något turistigt område men utvalet av restauranger är bra. Lite i dyraste laget dock, igår betalade jag 70 kr för en cola! Måste vara den dyraste colan i stan, i butik kostar den 3 kr på lyxigare krogar 35 kr, i Xintiandie 70. Hjälp! Kvällen kommer att rundas av med en konsert med inga mindre än Sahara Hotnights. Detta Helsingborgsband spelar i Shanghai ikväll. Jag har inte sett dem sedan gymnasietiden så ska bli riktigt kul att se dem igen!



Så kvällens tema: minnen från förr med både musik och parfym från gymnasietiden.





Kärlek
Sara









Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0