Kinapaus


Torsdagsgänget. Killen till höger mig är en släkting från USA som befinner sig i Shanghai denna månad. Riktigt kul att möta upp med honom, förhoppningsvis kommer hans tjej (min mammas kusin) hit öven hon. Då blir det släktkalas i Shanghai!





Dan Barta. Båda bilderna är lånade av Nina. 

 

 

Bjuder idag på en liten titt in i min torsdagskväll, konsert med Dan Barta. En känd tjeckisk artist som tog oss alla med storm. Tänk dig Corenelius Wresvik med lite jazzigare toner. Shanghai är nästan läskigt ibland, det kändes verkligen som jag befann mig i en bar i Prag och inte alls i en asiatisk storstad. Vi var omgivna med glada, jammande öldrickande tjecker, inte en kines eller ens ett kinesiskt tecken så långt ögat nådde. Det är skönt med en kinapaus emellanåt och en mycket trevlig omväxling att inte alltid fly till Sverige.

 

 

 

 

Kärlek

Sara



Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0