Måndagstankar


Tankens kraft är stor! Jag kommer tänka mig till en toppenvecka där jag åter igen slår personligt rekord på milen. Sjukt kul kommer det vara också!



Vänner, jag sitter uppe på övertid denna ljumma måndagskväll och bloggar. Är nyss hemkommen från yoga och borde hoppa i säng pronto men tänkte få iväg ett litet inlägg först. Jag älskar verkligen min lilla blogg men jag kan inte säga annat än att den är något tidskrävande :-).



Måndag och ny vecka, jag gillar nytt! Jag planerar att låta denna vecka gå i träningens tecken. Jag följer ett hårt träningsprogram som du hittar här och denna veckan är 3 mils löpning inplanerade. Utöver det vill jag hinna med minst två yogapass och lite styrka. Det passar bra att ägna denna vecka åt att utmatta min kropp då Micke åker till Hong Kong på onsdag och är borta hela resten av veckan. Han åker dit med jobbet men passar på att stanna över helgen då hans goda vän Daniel också befinner sig i Hong Kong. Jag stannar hemma så att de får chansen att bara umgås grabbarna emellan. Hade det gällt mig och en av mina bästa tjejer hade jag uppskattat lite egentid utan Micke. Det är lika viktigt att ge varandra space som det är att spendera tid ihop!


Förutom all träning hoppas jag även på att återigen få njuta av kaviar och champange, det verkar vara min nya basföda nu för tiden :-). Det blev massa godsaker över från torsdagens stora gala så vi planerar att suga ut det sista av lyxen. Än är inte allt spikat men det ser ut att bli lite glam på fredag, trevligt!
Vad bjuder din vecka på?






Kärlek
Sara



Kommentarer
Postat av: Anna G

blev nyfiken på ditt träningsprogram! var hittar jag det? ("här")

2010-03-22 @ 19:02:05
Postat av: Mia

Imorgon ska jag till Kinesiska ambassaden och hämta våra pass med visum! Det börjar närma sig! Hur är vädret nu? Kan man komma med vårkläder? Vi ska bo på Renaissance Yuyuan nära Yuyuan park, är det ok område? Tack så mycket för svar.

2010-03-22 @ 21:34:56
URL: http://miaojulia.blogg.se/
Postat av: sara

Anna! Nu kan du klicka på "här". glömde länka igår... :-)



Mia, just nu är det ca 10 grader i Shanghai. Men vädret är lite förädiskt och kan förändras över en natt. Jag tippar på att våren kommer vara här på riktigt i mitten av april.



KRAM

2010-03-23 @ 01:34:14
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, det blir verkligen ett gift det här med blogg.. MÅSTE innan man lägger sig. Nu skriver jag ju mest för min egen del i min och för släkten på Miras.

Sen är det ju det att man ska läsa alla man prenumererar på med! Du e en av mina favoriter!



Jag ÖNSKAR hett att du hade varit här i min förvandlingsperiod och tvingat mig med på alla dina pass. Kan du komma?

2010-03-23 @ 08:54:33
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0