På språng

Sitter kvar på jobbet efter stängningsdax för att hinna få i väg ett litet blogginlägg innan jag ska ut på Shanghais intensiva  gator. Jag är otroligt glad att jag inte kör själv i denna galna stad. Det verkar så rysligt lätt att köra fel då alla vägar går kors och tvärs, upp och ner…

 

 

 

Då närmar sig åter en jobbvecka sitt slut och lixom förra torsdagen ska jag ta ut helgen i förskott. Ikväll är det dock bara tjejerna som får följa med. Det var ett tag sedan vi brudar fick egentid i form av våra ladies nights men ikväll är det dax. Det blir mat och förhoppningsvis ett glas röttBrick, en av Shanghais jazzklubbar. Något jag längtat efter hela veckan, det är viktigt med goda vänner ♥.

 

 

Annars har veckan flytit på som sig vardagsveckor bör, vilket innebär jobb och träning för min del. De veckor vi inte är berikade med Sverigebesök försöker jag klämma in så mycket träning jag bara kan. Veckans mest upphetsande händelse är att jag sprang milen på ca 58 minuter ♥. Rekord för min del! Målet är att komma ner till 50 minuters sträcket innan sommaren, tror ni att jag klarar det?! Ska springa gärnet den kommande veckan innan nästa besöksgäng kommer. Mickes pappa och hans fru tittar in till oss redan nästan fredag så då blir det restaurangbesök och sight-seeing för hela slanten igen. Trevligt! Om kvällens klubb tar mig med storm tar jag kanske med dem dit :-).

 

Önskar er en sprudlande torsdag!

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0