Lonely lördag

Jag har påskpyntad med det enda påskpynt jag äger. I ärlighetens namn är jag inte så förtjust i påskpynt men mina tre påskägg är ett undantag. Som pricken över i:et så är de fyllda med svenskt godis.




I Shanghai råder en skön lördag, något långsamt då jag inte kröp ner i sängen före framåt tre i natt. Jag och mina härliga Shanghaivänner spenderade gårdagskvällen med att äta kaviar och dricka skumpa hemma hos oss. Jag höll igen på skumpan men inte på kaviaren, det är första gången jag ätit mig proppmätt på kaviar. Kvällen fortsatte med salsatoner och rumpskak på JZ club. Härligt, det enda som saknades var Micke.




Nu sitter jag hemma på övertid, borde begett mig mot Nina för många minuter sedan, jag ska bara... Vi har båda våra grabbar på vift i andra städer och planerar att äta thai och se på film ihop. Dagen har även bjudit på träning, både löpning och yoga. Så trots att detta är en lonely lördag utan Micke så har jag rätt mysigt ändå.





Kärlek
Sara

Kommentarer
Postat av: Malin

Ibland är det gott att få vara själv, och gott att få sakna!

2010-03-27 @ 22:29:55
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/
Postat av: sara

faktiskt!

2010-03-29 @ 03:43:01
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0