Bloggtips

Som bekant är mina tankar numera upptagna av inredning, lägenhet och vackra miljöer. Jag är så redo att flytta och därmed få inreda helt på egen hand att jag inte kan tänka på annat! Jag har haft svårt att sätta fingret på vad det är som gör att jag inte riktigt trivs i vår lägenhet då den på pappret har allt. "Det känns inte rätt" är inte ett argument som fungerar på min logiska sambo. Men nu vet jag, den har inte rätt energi! Inte heller ett resonemang som biter på Micke, men på mig. Hittade nämligen en underbar inredningsblogg av en kvinna som jobbar med Feng Shui och helt plötsligt blev det solklart.  



Ta en titt in i denna inspirationskälla, jag får i alla fall lust att förnya och förändra allt! Inte blir sämre av att bloggerskan bor i Sveriges vackraste stad, Helsingborg!

 

 

Du hittar bloggen här.

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej! Jag planerar att åka till Shanghai med min dotter till Påsken. Vi undrar om du vet var man kan köpa Uggs stövlar (helst riktiga om de är billiga) i Shanghai? Sedan om du har några tips om sevärdheter och shopping? Min dotter är 10 år och vi tänkte gå till Barbie huset och Shanghai så hon får se panda.

Tack på förhand!

2010-03-01 @ 22:42:58
URL: http://miaojulia.blogg.se/
Postat av: sara

Hej!



Åh vad kul att ni ska till Shanghai! Här kommer vara vår och om du har tur nästan 25 grader. Uggs köper du på fejkmarket Nanjing lu 588 (nära cheng du lu).jag har aldrig köpt själv men skulle gissa på att du kan få dem för 100 - 150 kr. Kanske mer. Convers får du för 50 kr.



Jag har skrivit ihop ett veckoschema ör när min pappa var här med min halvbror som är 9 år. Där kan du kanske få några tips. http://lifeinshanghai.blogg.se/2010/january/en-vecka-i-shanghai.html

Att åka upp I Shanghai Finacial Tower är ett måste (101 våningen, 150 kr), en tur I gamla stan och att gå på den stora neontäckta gatan Nanjing lu. För barn så var Shanghai Akvarium jättehäftigt med världens längsta undervattenstunnel.



Enjoy!

2010-03-02 @ 02:49:32
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0