Ny junivecka


Dagens önsketanke!

 

 

 

Idag mina vänner är det en trött Sara bakom tangentbordet. Helgen var allt annat än lugn och denna tidiga månadsmorgon betalar jag med en tung trötthet. Benen känns tunga som bly och det var riktigt svårt att krypa ur sängen, jag hade allra hellst snoozat några timmar till.  Lördagens helkväll och gårdagens expomaraton har satt sina spår. Men det är värt varenda gäspning!

 




Denna vecka lär inte bli lugnare, vi har finbesök från Sverige på kontoret vilket innnebär en vecka fullspäckad med möten och presentationer. Det är inte annat än att jag känner mig lite nervös, mitt lilla team ska granskas i detalj. Tanken är att Sverige ska kunna dra lärdom av hur vi jobbar och tvärt om, kul! Samtidigt vill jag spendera så mycket tid med farmor och Nina som möjligt så jag gissar på att jag kommer att stupa i säng om kvällarna denna vecka. Misstänker att bloggen kommer att bli lite lidande, något jag hoppas att ni har överseende med. Nu vänner kickar jag igång denna nya junivecka!

 

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0