En tisdag i Juli




På besök i Klagshamn hos Filippa, Johan och underbara Malcolm. Lilla M är världens goaste 4-månaders, jag är lite småkär!






Fantastisk middag i Lund hos Christine och Fredrik




Jag ligger så back i bloggandet... Jag har tusen och åter tusen vackra bilder och många betraktelser att dela med mig av från mina veckor i Sverige. Ovan visar en perfekt tisdag i Malmö/Lund trakten. Fina vänner, solsken och god mat. Det har faktiskt varit ledorden genom hela min semester. Vi har blivit så bortskämda av det fina vädret, lovley vänner och familj och helt gudomlig mat.



Nu är jag helt färdigpackad, imorgon bär det av tillbaka till Shanghai. Micke kommer en vecka efter mig (den lyllosen har en vecka mer semester). Många frågar hur det känns, det känns faktiskt inte så mycket. Börjar jag bli immun mot avsked? I skrivande stund har jag bara mamma kvar att krama förväl och inga tårar är fällda ännu. Vi kommer ju hem i jul, efter att ha varit borta ett helt år i sträck så känns ju månaderna fram till jul som ingenting alls. Dessutom ser jag fram emot en höst i Shanghai.




Kärlek
Sara


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0