The trio!



Maria, jag och Sara trion som hängt ihop sedan Lundatiden. Det blir alltid lite smått hysteriska, barnförbjudna och överärliga samtal när vi ses. Släng på några glas vin och lyckan är gjord...




Igår fick jag äntligen träffa min saknade Maria. Vi har haft lite svårt att få ihop det med två fullbokade scheman men som sagt, igår blev det långträff. Precis som med de flesta andra av mina vänner kändes det som det var igår vi sågs. Det är en sådan befrielse för en utlandssvensk som jag att året som gått inte påverkat mina dyrbara vänskaper. Det blev en urhärlig kväll. En fika blev en shoppingrunda, en shoppingrunda blev ett glas vin, ett glas vin blev 3, 3 glas vin blev några glas cosmo... Vid tolvtiden joinade den tredje vännen i trion som hängt ihop sedan studietiden, Sara (som jag hälsade på i Halmstad).  Jag var lycklig, och lite rund under tassarna :-). Tack mina fina fina vänner för att ni finns!




Kärlek
Sara



Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0