Sommarträning


Under sommarens tredje löppass stukade jag foten, den är fortfarande svullen....







Istället för att springa på min stukade fot har jag satsat på att cykla. Bilderna ovan är från en cykelutflykt till Rydebäck tillsammans med min kärlek, pappa och Fabian. Totalt blev det över 3 mil, hälften i motvind. Mysigt och mycket bra träning!





Jag hade planerat att löpträna UTOMHUS som en tok under mina sommarveckor i Sverige. I Shanghai är det nämligen svårt att löpträna utomhus så jag hade verkligen sett fram emot att byta löpbandet mot skogen. Under tredje utomhuspasset trillade jag dock och stukade foten. Jag fattade inte riktigt då att jag faktiskt stukat foten, så ont gjorde det inte. Well, åtta kilometer på en stukad fot innebär minst två veckor med en svullen vrist...


Jag har inte riktigt vågat köra den inplanerade hårda löpträningen på min stukade fot. Jag har istället tagit till vara på möjligheten till annan utomhusträning. Det har blivit många morgonprommisar, yoga under solen och en hel del cykling. Bästa passet var en cykeltur till Rydebäck och hem igen tillsammans med tre av mina favvoritkillar, Pappa, lillebror Fabian och Micke. Över 3 mil blev det, hälften i hård motvind. Jag är verkligen nöjd med att jag tagit tillvara på sommarens erbjudanden om annan träning. Löpningen kan jag ta itu med igen i Shanghai.






Kärlek
Sara


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0