Måndag, going Fredag



Förra sommaren överaskade mamma mig med släktkalas när vi kom hem. Det var en PERFEKT kväll med släkten (plus fam Birgersson men jag räknar dem som släkt). I år blir det ingen överaskning men det blir släktträff igen. Redan på fredag :-).




På fredag är jag i Sverige. Jag har nog inte riktigt greppat det. Jag har inte heller greppat att det var ett helt år sedan jag var där sist. Men jag längtar, mycket! Jag längtar efter lata sommardagar, dopp från brygga, familjen, vänner, ost. Jag längtar efter att få springa i skogen och efter att kunna köpa skor i min storlek. Sverige, jag är sjukt redo!


By the way, när jag skriver om Sverige. Ska det gå under kategorin resor?! Lite förvirrat från min sida :-)

Uppdatering. Jag skapade en ny kategori, Sverige 2010. Här kommer du att kunna läsa om hur det är att hälsa på i sitt eget hemland.





Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Hanna

åh så fantastiskt det låter att få komma hem! Jag är nästan lite bitter på alla som får åka till sverige och slippa hettan och fuktigheten och njuta av härlig svensk sommar:) Men, när man längtar blir det ju så mycket bättre när det väl är dags nån gång sen!

Hoppas din vecka går snabbt!

2010-07-05 @ 14:12:13
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Vi ses på söndag :)

2010-07-06 @ 14:32:14
Postat av: sara ♥

Jag l'ngtar Lotta!

2010-07-07 @ 03:17:03
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0