Äntligen!


Nu har jag sett den!!! Bara två månader efter er andra!




Igår såg jag den, FILMEN! Mmmmm, två och en halv timme av ren och skär MYS! Jag log från första scen och kunde inte sluta, som jag gillar Carrie, Miranda, Samantha och Charlotte. Jag håller med om att filmen inte var lika bra som ettan men i min värld kan det inte bli annat än en underbar filmupplevelse om jag får dela den tillsammans med brudarna från SATC!



Jag såg filmen själv. Japp, helt själv, bara jag och en påse popcorn. Precis som Carrie i säsong 5, dock ej på dejtnight (kopplar du den meningen har du antagligen sett serien lika många gånger som jag). Filmen visas ej i Kina då endast ett fåtal internationella filmer lyckas ta sig igenom Kinas tuffa censur. Det har inte heller gått att få tag på några kopior av filmen. Jag har, som du nog förstår, längtat och väntat i flera månader och igår var första "lediga" kvällen på semester. Biovalet var självklart, med eller utan vän att dela upplevelsen med.





Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Maxiander - M

Nu har vi gett dig en Award! Kolla vår blogg :)



Ha en fin kväll!



/ http://www.maxiander.se/

2010-07-23 @ 19:18:56
URL: http://maxiander.se

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0