6 timmar till semester


Jag hade inte haft något emot att mina tre sommarveckor följer bildens tema. Umgås, natur, vänner, mys…



Nu mina kära bloggvänner räcker mina tio fingrar för att räkna timmarna till takeoff mot semester i Sverige. Nu är det nämligen bara 6 timmar kvar! Det har varit en seg sista-jobbdag. Jag har varit duktigt på att förbereda mina tre semesterveckor och sett till att antingen sprida ut mina arbetsuppgifter eller pausa dem så jag har inte haft speciellt mycket som påkallat min uppmärksamhet. Dessutom har jag en förmåga att i sinnet ta ut semestern lite i förskott :-). Nu är dock dagen avklarad och för mig återstår bara att packa ihop det sista och få i mig en bit mat innan jag sätter mig i taxin mot Pudongs flygplats.

 

 

Jag måste erkänna att jag är väldigt förväntansfull inför kommande semesterveckor. De senaste dagarna har det fullkomligt trillat in små mail och medelande från vänner, familj och fd kollegor som gärna vill ses. Jag hoppas att jag kommer att hinna med er alla! Dessutom ser väderprognosen hyfsat lovande ut. Bästa taktiken är kanske att placera mig på bryggan vid Gröningen och låta alla komma dit :-).

 

 

 

Vad gäller denna eminenta blogg så planerar jag att blogga även från Sverige. Men det kan hända att vänner, familj, natur, vin och havsdopp får förtur, evetuellt mer än en gång. Men några betraktelse över hur det är att hälsa på i sitt eget hemland ska jag bjuda på, jag lovar och svär.  






Kärlek
Sara



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej ville bara passa på att önska er en riktigt skön helg

2010-07-09 @ 16:49:31
URL: http://jennysmodemix.se
Postat av: Jonathan

Hej!



Jag läste just ditt inlägg och vill tipsa dig och dina läsare om Unity Lines spa-resor till Polen. Polen har en historisk kurortstradition med en rad spahotell i natursköna omgivningar. Läs mer här:



http://www.unityline.se/erbjudande/kampanjerbjudanden/hotellarrangemang/spapaket



Kanske något för dig?

Allt väl/Jonathan, Unity Line

2010-07-13 @ 14:50:32

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0