Uppdatering

Jag har haft en liten bloggpaus, pappabesök och nyårsfirande har stått i fokus så bloggandet har fått vila några dagar. Men nu är jag tillbaks bakom knapparna igen. Vinkade av pappa och gänget i morse och ligger hemma med en dunderförkylning så massor av tid till att blogga idag.

Det var åter igen ett snyftigt farväl, jag tycker VÄLDIGT mycket om min familj! Jag och pappa konstaterade att det var några år sedan vi umgicks så intensivt och så många dagar i sträck. Som vuxen med skilda föräldrar och numera boende på andra sidan jorden kan det vara svårt att få ihop långa veckobesök med sina föräldrar. Jag är otroligt tacksam för veckan jag fick med min älskade pappa, Fabian och Cecilia. Lägenheten känns väldigt tom och tråkig. Jag håller tummarna för att de har fått mersmak och kommer åter riktigt SNART!








Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Sara Månsson

Glad fortsättning på det nya året!



Nu börjar vardagen med jobb för mig igen... : ( Var så skönt med lite ledighet. Vi var uppe i Tibro hos Mikaels föräldrar och där var 30-40 cm snö och spårade skidspår, så vi fick en "bonus"skidsemester.



Kramar

2010-01-04 @ 07:07:43
Postat av: sara

Åh det låter härligt med snö och skidor!!! önskar dig ett underbart 2010! KRAM

2010-01-05 @ 06:04:48
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0