Systemkamera i vår ägo

Fredag, härliga fredag. Jag är taggad och redo för helg! Denna helgen har vi inte många planer, det har vi inte haft på hela veckan. Ovanligt för oss och jag känner verkligen sug efter träning och kompismingel men ack så välbehövligt med en slow vecka. Jag har nästan vilat bort min förkylning och hemmet har återgått till normalläge efter pappagängets besök.


 

Jag misstänker att årets andra helg kommer gå i fotografins tecken då vi igår köpte en systemkamera. En riktig bamsekamera med den ena tekniska färdigheten efter den andra. Tror den kommer att underhålla min tekniktokiga sambo lääänge. Jag är mest fashinerad av att klickljudet och att kunna bli bra på bild. Tror mig ana att det är Micke som kommer att fota och jag som kommer att posa :-)

 

Njut av denna i Shanghai soliga fredag!

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0