Vårbesök




Jag tror att våren 2010 kommer att flyga förbi mig i raketfart. Det är i alla fall det jag hoppas på då jag redan ser fram emot härliga sommarveckor i Sverige. Precis som i höstas har vi ett helt gäng besökare som radat upp sig inför vårbesök i Shanghai. Till våren kommer vi dock att vara lite mer besökssmarta och försöka portionera ut de glada resenärerna. Ett besök i månaden är planen. Mellan varven ska vi försöka klämma in små weekends här och där. Det är hög tid för Micke och mig att upptäcka resten av Kina. Så här ser vårens res-och-besöksschema ut i dagsläget.

 

 

Jan. Pappagänget. Nanjing.

Feb. Anders och Linnea. Guilin.

Mars. Mickes pappa Lars och hans Annika. Kanske tittar Daniel förbi men det är ännu något oklart. Hangzhou.

April. Sara N, hoppas jag i alla fall. Än är ingen biljett köpt. Xian.

Maj-Juni. Här är inga biljettter köpa men Mickes syster med familj har visat intresse. Likaså min syster och farmor. Xiamen. Suzhou.

Juli. Jag kommer till Sverige!






Kärlek
Sara


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0