Välkommen fredag!


Både Micke och jag jobbar på ganksa hårt nu för tiden, Micke ligger dock i topp då han har några jobbiga deadlines i januari. Två riktiga kontorsråttor är vi som bor framför datorn dagarna i ända och mest pratar jobb när vi kommer hem. Micke måste till och med arbeta några timmar nu i helgen. Det behöver tack och lov inte jag så jag kommer att passa på att nå veckans träningsmål, att springa 2 mil. Jag har 7.6 km kvar.



Åh, då var det fredag igen och helg, härligt! Jag tillhör faktiskt inte skaran som ägnar hela veckan till att längta efter helgen men det är väldigt mysigt när den är här! Jag rivstartade denna soliga fredag med 4 km på löpbandet, ni må tro att jag är träningspeppad inför en våren. Kan inte förstå att det alltid är lika svårt att masa mig ur sängen 45 minuter tidigare för en löprunda när jag VET hur härligt kroppen mår efteråt. Jag är nog av den lata sorten innerst inne, hihi.

 

Misstänker att denna januarifredag kommer att forsätta i energins tecken. Har en hel hög olästa email som väntar på action och ikväll blir det festligheter hos Jenny och Micke. Full fart på alla plan! Önskar er en Happy Fredag!




Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Sara Månsson

Trevlig fredag!!! Jag hör till den skaran som längtar till helgen : ) Ikväll ska vi ha gäster och Mikael har varit uppe två nätter i rad för at göra kälknöl... Hoppas det blir gott, annars kommer han vara knäckt!



Snart är vårt badrum färdigrenoverat : )



KramKram

2010-01-15 @ 07:14:03
Postat av: sara

Vad är kälknöl, du måste nog informera mig om denna avancerade kokonst! om det blir gott fpr micke gärna göra om det i sommar :-)



KRAM

2010-01-15 @ 09:24:11
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0