Årets fjärde helg


Om jag hade fått bestämma helt fritt över årets fjärde helg hade jag gått en långprommis längst Helsingborgs kust med min underbara familj. Denna bilden lånade jag från min lundavän Beckas blogg och är en av mina absoluta favvoplatser i Helsingborg. Här spenderade jag många timmar i somras med familj och vänner. Älskar att ligga på denna nybyggda brygga, höra vågorna klucka, titta på folk och hoppa i ner i öresund från bryggkanten. Helsingborg i mitt hjärta, alltid!





Hej bloggisar! Då var det fredag igen, trots att jag har haft en tråkig vecka så känns det ändå bara som att tiden flyger iväg. Skrämmande med tid, den går så snabbt. Jag blir så rädd att den ska ta slut, jag vill ha kvar min tid länge! Kanske bra med några tråkiga veckor här och där ändå, tiden går ju lite långsammare när jag har tråkigt.



 

Jag hade planerat att kicka igång denna helgen med ett löppass och satte klockan tidigt. Jag gick upp, drog på mig träningskläder men sedan sa det bara stop. Jag ville inte. Så jag tog av mig alla träningskläder, kröp tillbaka ner i sängen och inledde fredagen med att läsa ut en bok. Kanske är det just därför jag inte har en supervältränad kropp. Jag har inte den diciplin som krävs. Eller så är jag bara morgontrött :-) Nu funderar jag på att komma för sent till kvällen aktiviteter och ställa mig på löpbanet istället för att sona mina synder. Men jag som kvällens arrangör kan nog inte komma för sent, eller?

 


Vad gällande resten av helgen så är årets fjärde helg är redan ganska fullbokad för våran del. Det blir ett besök på ett av Shanghais badhus, ett lååångt träningspass, stå-upp komedi och lägenhetsjakt. Kanske hinner jag med ett långkok också, är vansinnigt sugen på min hemmagjorda gulasch. Vad står på ditt helgschema?





Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: frida

årets fjärde helg blir lugn... bara lite husfix och träning.....

2010-01-22 @ 13:32:12
Postat av: Becka

Ja, den bilden blev himla bra! Och det är helt okej att du lånade den!

Ser fram emot sommaren och varma dagar då man kan hänga på bryggan!



Hoppas du får en skön helg, trots att du inte kan spendera den i Helsingborg!

Kram!

2010-01-22 @ 20:49:16
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: sara

låter mysigt frida!



pust, tur att det gick bra becka! fick direkt dåligt samvete för att jag lånade innan jag fått svar av dig.... TACK för lånet! det är verkligen en underbar bild! hoppas du får en mysig helg!

2010-01-23 @ 03:44:10
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0