Busy city, busy life

Veckans väderprognos, ser fram emot att mysa i närmare 20 grader! Det kommer droppa tillbaka ner mot nollan till helgen men ändå, 4 dagar av vår :-). Jag klagar inte!

 


Då är snart ännu en helg till ända. Måste säga att jag hållt högt tempo hela veckan, så även denna helg. Jag har hunnit gå på IKEAs stora nyårsmiddag (kinesiska nyåret), tittat på sju olika lägenheter, ätit middag med vänner, tränat, brunchat och shoppat. Nu har jag mellanlandat i soffan (iklädd min nya t-shirt från HM) och laddar inför middag och bio. Pust! Lustigt hur lätt det är att finna energi när det är roliga saker som står på schemat :-)

 

 

Kärlek

Sara

 


Kommentarer
Postat av: frida

det hade varit mer än skönt med ett par vårdagar tycker jag... trodde aldrig att det skulle ske men jag är trött på minusgrader och vit snö... jag som alltid räknat mig som en vinterrmänniska... det vackratse som finns e ett lövtomt träd täckt med snö eller frost...

2010-02-07 @ 14:47:41
Postat av: Viktoria

Oh, med det där vädret skulle jag kanske ta och flytta till Shanghai! Problemet är bara att hitta ett jobb..

2010-02-07 @ 16:27:10
URL: http://viktoriassecrets.webblogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0