Bra service?

Jag kommer nog aldrig att vänja mig vid kinesisk service. Bra service på restauranger är att plocka bort tallrikar etc så fort man ätit upp. Det är bra service på detta hotells restauranger. Idag tog de bort min tallrik i samma sekund jag stoppade sista tuggan i munnen, jag hade inte ens lagt ifrån mig besticken. Störigt! Snart ett år i Kina och jag har fortfarande inte lärt mig utan blir lika stressad och irriterad vaje gång min tallrik rycks bort (speciellt om jag inte ätit upp). Vissa saker sitter långt inne....






Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Lindah

Det är precis likadant i Sydafrika... så fort man är klar kommer de springades och snor tallriken... även om de tre man äter med inte ens ätit halvvägs klart... Klart irriterande! Jag har börjat typ luta mej över tallriken, och nästan håller i den... hahaha.

/Lindah

2010-02-04 @ 12:03:49
URL: http://www.lyxhustru-sydafrika.blogspot.com

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0