Vi kom hem


Moi förra gången jag var hemma, i somras. Jag har inte lyckats hitta en dator i Skåne som kan läsa vårt SD kort än. Hoppas att kunna visa pics från ett överfullt Amsterdam inom kort.




Vi kom hem. Men hjälp sånt kaos det var på Amsterdams flygplats. Det tog oss över två timmar att checka in vårt bagage och då hade vi redan checkat in oss själva online och smitit in via first class ingången. Men vi kom hem. Efter över 2 dygn på resande fot, ca 36 timmar försenade. Mamma och Mats var änglar och hämtade oss på Kastrup, vi orkade inte vänta på ytterliga en transport. Sedan blev det lammstek, after eight, paralmentet och inspektion av gran hemma i Ramlösa. Lovley!


Idag börjar ett minimaraton i att träffa vänner. Något mer kompakt än ursprungsplanen då vi missat två dagar av semester. Idag är schemat brunch hos farmor, klippning, zumba-pass på älskade Gerdahallen i Lund och till slut middag hos fina vännerna Chrisitne och Fredrik. I den takten rullar det fram till och med den 23e. Då stannar jag upp och börjar fira jul :-).


Bloggen blir nog lite lidande, det hoppas jag att ni har översende med. Men jag försöker att titta in här varje dag för att säga hej. Puss på er!



Kärlek
Sara






Kommentarer
Postat av: annelie berg

Vad skönt att höra att ni kom hem till slut! Se till njuta ordentligt nu av denna värdefulla tid i vackra Sverige! Kram!

2010-12-20 @ 14:51:32
URL: http://annelieberg.se
Postat av: sara ♥

TACK Annelie!

2010-12-23 @ 17:23:07
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0