Lillejulafton


Denna lillejulafton är det snökaos i Skåne. Det har snöat precis hela dagen




Systrar på väg ut på snöprommis med pappas hundar.




Denna lillejulafton har snön fullkomligt vräkt ner över Skåne. Jag är glad att jag inte behövt byta stad, jag har snällt hållt mig till Helsingborg. Vi syskon möttes upp för en lunch i stan och jag fick äntligen träffa min systers blivande sambo. Vi skålade i bubbel och lärde känna varann, me likey!


I skrivande stund sitter jag i pappas kök och skriver. Mina syskon röjer på ovanvåningen och pappa fixar med grönkålen. Ljuvliga jul! Vi firar alltid jul med pappa på just lillejulafton. Då kommer alla plastsyskon, helsyskon och halvsyskon till pappa och Cecilia för att fira jul. Farmor kommer hon med. En riktigt mysig tradition och en perfekt start på julen. Imorrn blir det jul hos mamma. Jag njuter och försöker att hålla hårt i varje minut. Denna jul fullkomligt flyger iväg och jag vill inte att den ska ta slut. Jag trivs så otroligt bra hemma i Helsingborg tillsammans med min fina familj!


Nej mina kära, nu är det dax för mig att signa ut. Det blir mer tid över till er sedan, när jag är tillbaka i Shanghai.





God Jul!
Sara


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas att ni får en bra jul Hälsa Helsingborg från mig, har en stuga där ;)

2010-12-23 @ 18:57:57
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Adelina

Vill bara önska dig god jul och gott nytt år!

2010-12-23 @ 21:23:55
URL: http://sabinaadeline163.blogspot.com/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0