3 dagar kvar....

Sommarminnen från i somras när vi var i Sverige. Härliga sommarkvällar hemma hos min mamma med la familia.



SHIT, idag gick det upp för mig, om bara 3 dagar lyfter planet till Sverige. Micke och jag går bara runt och längtar och tjatar om långprommenader och middagar med vänner. För att inte tala om julen, med hela grande familia! Jag har skilda föräldrar så jag gör redan allt två gånger och numera ska ju Mickes familj också klämmas in. För oss som missade julen förra året så gör det absolut ingenting. Vi vill ha en sjukt maxad jul! Men snö!!!




På tal om snö, jag vet att ni har fått mycket av den varan för andra året i rad. Men vi har inte sett en snöflinga på två år. Vi har inte heller upplevt minusgrader sedan vi flyttade ut. Ja, och det där med att det bli mörkt så fort, det har vi också glömt bort. I Shanghai går solen ALLTID upp före oss, tom mitt i vintern. Jag tror att 2 veckor av svensk vinter blir precis lagom, framför allt då vi får fira jul!




Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Hanna

Bara tre dagar, oj vad tiden går!

Och deet här med mörkret hade jag glömt bort litegranna. Har inte tänkt så mycket på att solen faktiskt går upp halv 6 fortfarande, tänker bara på att det är skönt när det är ljust i rummet när vi vaknar. Har ni testat den billiga varianten av solväckarklockan än? ;)



Hur går det med förkylningen då? Fortfarande hemma från jobbet?



KRAM!

2010-12-14 @ 14:41:20
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se/
Postat av: Freedomtravel

Hoppas ni får en fin och vit jul i Sverige!

2010-12-14 @ 20:29:47
URL: http://www.freedomtravel.se
Postat av: sara ♥

Hanna, jag hade oxå glömt bort mörkret, det gick up för mig när jag kollade i ngn blogg en morgon :-)



Tack freedomtravel!

2010-12-16 @ 07:32:28
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0