# 29 - Mina ambitioner

Mina ambitioner. De vill jag nog hålla för mig själv. Jag tillhör den sorten som helst berättar om mina mål efter jag har uppfylld dem. Så att andra inte ser om jag misslyckas :-). I alla fall så här in public som en blogg faktiskt är. Pratar gärna om mina ambitioner över en kopp te, bara vi två.

 

 

Men mina ambitioner om bloggen, de delar jag gärna med mig av. Du är ju en stor del av denna lilla blogg så det vore ju nästan taskigt annars, om du inte fick ta del i dess ambitioner. Mitt mål med lifeinshanghai för 2011 är att dubbla antalet läsare. Det hade varit kul, om vi blev fler. Jag känner även att denna blogg kommer att röra sig mer och mer mot en livsstilblogg där Shanghai får vara en del. Istället för tvärt om. Känns det ok?

 

 

 

Kärlek
Sara


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0