# 27 - Min favoritplats

Vad jag gillar mest med Helsingborg är havet som är en naturlig del av stadens stadskärna.

 

 

 

 

Att flytta till Kina har hjälpt mig att inse var hemma är. Först sedan vi flyttade hit så vet jag var jag vill bo, i Sveriges vackraste stad Helsingborg. Helsingborg är min favoritplats. Hihi, när jag flyttade från Helsingborg vid 18 års ålder lovade jag mig själv att aldrig återkomma till denna sundets pärla. Nu har jag ångrat mig.

 

 

Däremot vet jag inte riktigt när jag vill flytta tillbaka till Helsingborg. Jag vill gärna få möjligheten att bo i olika länder, olika städer. När vi är klara med Kina är det inte självklart att vi åker hem till Sverige direkt, kanske tar vi en omväg om ett annat land. Eller så mellanlandar vi en sväng i Sverige och sticker sedan ut igen. Vad som är väldigt tydligt är dock att Helsingborg är favoritplatsen och att jag verkligen vill bo där, någon gång i framtiden.

 

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer
Postat av: annelie berg

Man måste komma bort ibland för att inse vart man hör hemma. Och det är en skön känsla!

2010-12-09 @ 17:43:08
URL: http://annelieberg.se
Postat av: Fnulan

TACK!! Saknar dig med! hoppas att vi kan ses ngt! Har massa skvaller ju ;)



Satan vilka snygga boots!!! Me like!!!!!



Love

2010-12-09 @ 17:58:36
URL: http://fnulan.se
Postat av: Anna

there's no place like home!

2010-12-09 @ 22:46:20
URL: http://annaibyen.blogspot.com

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0