# 23 - Det här får mig att må bättre

En kram, fina ord, en kopp te, tjejmiddagar, havet, när han visar vackra ord i mitt öra, syster och bror, ost, champange, en nyköpt flygbiljett, ljumma vindar, väskor, när jag blir överaskad, hjärtevänner, en god bok, när lägenheten är nystädad, en löprunda, amaroneviner, ett mail från en vän, beröm, ett varmt bad, vår nya vardagsrumsmatta, när jag dansar natten lång, solhälsningar, när jag får gå på långprommenad, hångel, när jag får vara med min familj, hemlagad mat, när du skriver en kommentar.  

 

 

 

 

Kärlek

Sara



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag förstår vad du menar. Speciellt det sista ;)

2010-12-05 @ 09:46:54
URL: http://annaibyen.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Då skriver jag en kommentar idag för att göra dig glad ;-) Snart ses vi ju och då kan vi prata mer!

2010-12-05 @ 17:40:31
Postat av: sara ♥

TACK för kommentarerna :-)

2010-12-06 @ 02:48:53
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0