# 19 - Detta ångrar jag

Om jag får välja ett motto här i livet så är det "man ångrar bara det man aldrig gjorde". Jag tror verkligen på att ta till vara på sina drömmar och möjligheter. Att våga. Även om jag har funderat i några dar över saker jag ångrar kan jag faktiskt inte komma på någonting. Tja, kanske en onödig fylla här eller hårda ord till någon där, men jag kommer faktiskt inte på någonting jag verkligen ångrar. Det känns skönt, som att jag iaf gjort något rätt här i livet.

 

 

När Micke och jag tog beslutet att flytta till Kina så resonerade vi enligt mitt motto. Vi vågade helt enkelt inte tacka nej, för tänk om vi ångrat det sedan! Jag måste säga att vi inte har inte ångrat oss en sekund :-). Nästa stora grej jag inte vågar säga nej till är barn. För mig är det mixade känslor inför barn men jag har en röst inom mig som säger att jag kommer ångra mig bittert om jag väljer att inte ha några…

 

 

 

 

Kärlek

Sara



Kommentarer
Postat av: annelie berg

Man måste våga för att vinna. Bra inställning!



Det går för övrigt inte att kommentera föregående inlägg (eller så är det bara jag som har problem) men jag måste då säga att det lät som en underbar överraskning! :)

2010-12-01 @ 12:06:08
URL: http://annelieberg.se
Postat av: sara ♥

Eller hur. Hmm skumt med kommenteringen, känns som att det krånglar lite på blogg.se emellanåt...



KRAM

2010-12-02 @ 02:27:40
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0