Framför TVn



TV-bänken i lägenheten på 21a våningen




Idag har jag absolut ingenting spännande att rapportera från Down Under, om ni inte vill har en detaljerad jobbrapport det vill säga :-). Passar därför på visa några små pics från vardagsrummet på 21a våningen.




Som ni förstått för läääänge sedan tycker jag mycket om att piffa vår fina lägenhet. Ni verkar dessutom ganska pigga på att få er en liten tjuvtitt in i vårt hem. Många av er har till och med bett om mer :-). Så idag mina kära, blir det TV-bänkens tur. Den vita bänken har vi köpt på bästa IKEA. Favvoprylarna är mina afrikanska gubbar från Egyptien och snäckan som vi köpt här i Kina.




You likey?!





Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejja Bestå Burs :)

Me likey!!

2010-08-25 @ 20:59:31
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0