The Cool Docks



The Cool Docks in Pics. Såklart finns där ett starbucks :-).





Om du är i Shanghai (eller på väg hit) rekommenderar jag dig ett besök i området "The Cool Docks". Detta nybyggda område ligger lite utanför innestaden och än har inte massan hittat hit. Det är nybyggt, snyggt, rent och framför allt tyst och skönt. Du har tillgång till ett helt gäng bra restauranger samt några grymma takterasser med utsikt över Shanghais skyline. Jag har redan varit här två gånger på två veckor så det är inte helt omöjligt att du stöter in i mig på "The Cool Docks".

 

 

 

 

Kärlek

Sara



Kommentarer
Postat av: Gustav

hmmm,



Detta missade jag. Hoppas ni har det bra!



/G

2010-08-16 @ 15:52:34
Postat av: sara ♥

Då har du en anledning att komma tillbaka :-)

2010-08-17 @ 06:28:29
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0