Mera Mat!





Havskräftor, röding, sallader, grillat… Säg vad vi inte ätit denna sommar…

 

 

 

Igår när Micke kom tillbaka till kontoret mötte hans HR-chef honom med orden "Oh, you became fat". Skysst!

 

Jag håller inte med snälla HR chefen men en sak är säker, under vår semester frossade vi verkligen i god mat. För det mesta blev vi bortskämda med middag hos vänner och familj, ibland åt vi ute. Mest åt vi fisk och skaldjur. Fantastiskt gott! Fisk är något jag försöker undvika i Shanghai då många fiskar är fulla med tungmetaller (tänk på det innan ni köper kinesiska kräftor) så denna sommaren har jag frossat i havets tungmetallfria läckerheter.

 

Sommaren har gett både Micke och mig en nytändning på matfronten, just nu är jag full av inspiration! Tack Sverige! 

 

 

 

Kärlek

Sara



Kommentarer
Postat av: Jonathan

Hej!



Jag läste just ditt inlägg och vill tipsa dig och dina läsare om Unity Lines spa-resor till Polen. Polen har en historisk kurortstradition med en rad spahotell i natursköna omgivningar. Läs mer här:



http://www.unityline.se/erbjudande/kampanjerbjudanden/hotellarrangemang/spapaket



Likea Unity Line på Facebook för att få chansen att vinna en

kryssning till Polen: facebook.com/home.php?#!/pages/Unity-Line/129240110452323?ref=ts




Kanske något för dig?



Allt väl



/Jonathan, Unity Line

2010-08-10 @ 12:56:31
Postat av: Freedomtravel

Härliga bilder! Fisk och skaldjur är ju det bästa som finns!

2010-08-10 @ 22:07:14
URL: http://www.freedomtravel.se

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0