Förändring


Livet förändras. Helt plötsligt är det modetidningar men kinesiska tecken i som pryder min TV-bänk... Hett tips by the way; de kostar 20 kr i Kina och man tittar ju ändå mest bara på bilderna :-).





Ibland blir det så tydligt att livet har gått in i en ny fas. Ofta smyger det sig på en så långsamt och försiktigt att det inte ritkigt märks men så ibland bli man påminnd. I fredags blev jag påminnd.


Kommer på mig själv med att komma hem från en jobbresa till Australien. Kärleken är upptagen med ett sent jobbmöte på balkongen (klockan åtta en fredagskväll!!), han har England och Danmark på tråden. Sätter ner mina väskor och kan inte låta bli att undra, när hände detta?! När blev vi två internationella vuxna arbetsmyror?!






Kärlek
Sara







Kommentarer
Postat av: Nicky

Hej Sara! :)



Sv: Jag är tyvärr väldigt flygrädd, men rädslan brukar släppa efter ett par timmar i luften. Och tur är det för, att resa är det bästa jag vet!!! :) Shanghai lockar väldigt mycket! ;) Ha det bra! Kram/Nicky

2010-08-30 @ 00:07:28
URL: http://accordingtonicky.blogspot.com/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0