Godmorgon!


Micke lyckades rädda våra sommarbilder. SD kortet är förstört men på något magiskt sätt lyckades Micke rädda bilderna. Jag älskar mitt teknikfreak till kille!!! Här är lite släkt. Mostrar, mamma, mormor, syster, Mats.





Tittar i en snabbis så här på morgonkvisten. Jag har sovmorgon idag och börjar inte förrän elva. Ska nämligen arbeta min andra dag i IKEA butiken idag, närmare bestämmt i restaurangen. Ska erkänna att jag inte är överbegistrad av att plocka disk i åtta timmar... Men gillar ändå konceptet, att vi kontosråttor får känna på hur det är på "golvet".


För övrigt kan jag avlösa att jag igår fick mycket goda nyheter på jobbfronten. Kan inte berätta några detaljer nu men inom om loppet av några veckor ser det ut som att mitt jobb kommer bli precis det jag önskar att det var :-). Man kan säga mycket om Shanghai men det är bra för karriären att bo här.


Nu mina kära är det dax för mig att hoppa i min gula IKEA t-shirt (lika dana över hela världen) och serva de som faktiskt betalar min brödföda, IKEAs kunder!




Kärlek
Sara




Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0