Godmorgon!




Idag vakande vi till en underbar utsikt. Klarblå himmel från 21a våningen. Mmmm, jag passar på att njuta så mycket jag kan så länge jag befinner mig i aircon. Så fort jag sätter så mycket som en tå utanför dörren kommer jag att smälta bort. Hur lovely det än är med värme så blir det jobbigt att vistas i en tung storstad när temperaturen smyger mot 40 graders sträcket. Men utsikten är verkligen underbar!




Dagen kommer antagligen inte att bjuda på några stora överaskningar. Ska börja med att långsamt bege mig mot Starbucks innan jag tar taxin till jobbet. Det var dåligt med frukost hemma så passar på att rättfärdiga en sliskig islatte :-). Sedan blir det som vanligt jobb mellan nio och sex. Jag väntar mig högt jobbtempo idag, denna veckan har jag "development talks" inbokade med alla i mitt team. Det är superkul att hålla dessa med kräver en hel del förberedelse. I kväll kommer jag dra några km på löpbandet, sätta upp några tavlor och packa väskan till Australien. Jag åker ju redan imorgon kväll!!!




Tja, det var det hela :-). Nu måste jag kleta på lite smink om jag ska hinna en sväng inom Starbucks. Önskar dig en underbar dag!






Kärlek
Sara


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0